Autógumi-felni webáruház
Kosár: 0 tétel
auto-stop hírek
Információ
Speciális ajánlatunk

Csomagját keresi?!

Csomagja után érdeklődhet a Sprinter és a DPD futárszolgálat alábbi elérhetőségein:

Sprinter:
Tel.: +361-347-3000
e-mail: info@sprinter.hu
Csomagkereső: 
https://www.sprinter.hu/csomagkereso/

DPD:
Tel.: +361-5016200
e-mail: dpd@dpd.hu
Csomagkereső:

https://www.dpd.com/tracking/(

---------- 00 ----------

Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 8.00 - 17.00

Ebédszünet: 12.30 - 13.00

Szombat: 8.00-12.00

---------- 00 ----------
 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CSAK ELŐZETES TELEFONOS IDŐPONT EGYEZTETÉS ALAPJÁN LEHETSÉGES!!

 
---------- 00 ----------

Kedves Vásárlóink!

Új szállító kollégánknak köszönhetően a szállítás
továbbra is INGYENES!*


*Az ingyenes szállítás
4 vagy több gumiabroncs/felni vásárlása esetén érvényes!
2 db-os rendelés esetén a szállítási költség:
személyabroncs esetén: 750 Ft/db
C-s esetén 1 250 ft/db
acélfelninél: 1 db esetén 1500 ft; 2 db: 750 ft/db. 
 
---------- 00 ----------
 
Kátyúgarancia a KÖBE Biztósítónál köthető!!
Ennek tartalma: Defekt gumiabroncs-,kátyúkár- és fényszórókár-biztosítás!!
Éves díja: 1 825 Ft.
 
---------- 00 ----------
 
ÚJ!!
 
Flottakezelés cégeknek:
 
- gumiabroncs szerelés és centírozás;
- gumiabroncs tárolás;
- személy; kis- és nagyhaszongépjármű teljeskörű kezelése
 
---------- 00 ----------

Speciális ajánlatunk

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CSAK ELŐZETES TELEFONOS IDŐPONT EGYEZTETÉS ALAPJÁN LEHETSÉGES!!

Garanciális feltételek és annak kizáró okai!

A garancia hatálya KIZÁRÓLAG GYÁRTÓI GARANCIA!! mely a termék kézhezvételétől számított 1 év!

Nem tartozik garancia alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza); - 225/45 R17 mérettől a gumiabroncsok KIZÁRÓLAG SEGÉDKAROS GÉPPEL SZERELHETŐK!!

- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása;

- padka, kátyú – illetve defekt okozta károkra, hibákra (szálszakadás, gumiabroncs oldalának kipúposodása);

- a jármű vagy tartozékainak (pl. a gumiabroncs futófelületének egyik oldalon túlzottan elkopott, míg a másik alig? - helytelen futómű beállítás stb.) által okozott hibákra;

- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás;

- versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra;

- elemi kár, természeti csapás okozta károkra, hibákra,

- repedés az oldalfalon?! - helytelen légnyomás (ezekre az esetekre ajánlott a TPMS nyomásellenőrző rendszer) okozta hibákra.

Garancia elbírálásának módja, folyamata:

Amennyiben vásárlónk – a fent említett hibák kizárásával – garanciás problémát észlelt, úgy cégünknek tudja jelezni. A garanciás probléma jelentéséről jegyzőkönyv készül, melyet e-mailben vagy postai úton juttatunk el a vevő számára, aki azt kitöltve, aláírva köteles visszajuttatni részünkre a számlával (lehet eredeti, vagy másolat) együtt, hiszen a vevő ezzel tudja igazolni vásárlását; garancia jeggyel; valamint a szakműhelyben történő RENDSZÁMRA SZÓLÓ felszerelés igazolásával (számla vagy nyugta) együtt, ami szintén feltétele a garanciás elbírálásnak!! Ezután történik meg a garancia elbírálása. A termék visszajuttatása a vevőt terheli (a visszajuttatás történhet futárszolgálattal – az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni – vagy személyesen).

A reklamációs terméket először cégünk vizsgálja meg. Amennyiben a garanciális reklamáció alapja nálunk is bebizonyosodott, úgy azt továbbítjuk a gyártónak.

FONTOS!! A GARANCIÁT NEM CÉGÜNK, HANEM A GYÁRTÓ ADJA!!!

Ezért is kérjük türelmüket, hiszen a termék visszajuttatása a gyártóhoz, és annak megvizsgálása, valamint a garancia elbírálásának ideje több időt is igénybe vehet, főleg a téli és a nyári szezonban. (akár 2-3 hónapig is eltarthat!)

Abban az esetben, ha a gyártó szakszerű vizsgálata megállapítja, hogy a termék hibája NEM esik garancia alá, úgy a garanciális reklamációnak helye NINCS! Ebben az esetben, ha a vevő kéri a hibás termék visszaküldését, úgy az ezzel kapcsolatos MINDENNEMŰ költség a vevőt terheli!!

Ha a gyártó megállapítja, hogy a reklamáció megalapozott, úgy az alábbi módon kerül kompenzálásra:

- Teljes garancia, amikor a gyártó elismeri, hogy a hiba kizárólagos okozója az ő hibáikra vezethető vissza, ilyenkor a termék kicserélésére kerülhet sor,

- Részleges garancia: amikor a gyártó részben elismeri hibáját, de a gépjárművel és a termékkel megtett kilométerrel arányosan csökkentett összeg kerül kompenzálásra, ilyenkor ez beszámítható az új gumiabroncs vásárlásának árába, vagy a vásárló visszaigényelheti azt.

FIGYELEM!! Kisteher abroncs esetén a garanciális jótállásról tudni kell, hogy a hibák túlterhelés miatt keletkeznek, melyet a fogyasztók 99%-a NEM TART BE! Ezen hiba NEM TARTOZIK A GARANCIA ALÁ!!

Garancia érvényesítésének feltételei:

- a vásárlást igazoló számla

- a számlával egyidejűleg átadott garancia jegy

- szakműhelyben történő RENDSZÁMRA SZÓLÓ (számla vagy nyugta) felszerelés igazolása!! - EZEK HIÁNYÁBAN A GARANCIÁT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÉRVÉNYESÍTENI!!!

A fogyasztó garanciális igényét a forgalmazónál jelezheti!

Gumiabroncs sérülések, melyek nem tartoznak a GYÁRTÓI garanciális feltételek alá:

1. Repedés az oldalfalon?! - helytelen légnyomás okozta hibára utal. Ennek elkerülésére 2014-től minden új autóhoz kötelező a TPMS guminyomás-ellenőrző rendszer, mely minden lemez- és könnyűfém felnibe beszerelhető.

2. Szálszakadás, kipúposodás: padka, kátyú és defekt okozta károk:

Egy szeg vagy bármilyen vékony hegyes tárgy a felső rétegbe fúródik, úgy, hogy a gumiabroncsot nem lyukasztja át teljesen, hanem megállt a belső réteg előtt. A kerék forgás közben pedig addig passzírozza a tárgyat amíg egy üreget váj a két réteg között, majd kiesik, vagy továbbra is a lyukban marad, így az idő vasfogára bízza a gumi élettartamát. Belül egy buborék képződik ilyenkor. Elválik a külső és a belső réteg amely nagyon legyengíti a gumi szerkezetét. Az utakon lévő kosz, eső esetén a víz, télen a sós, latyakos lé ezen az apró lyukon beszivárog az üregbe és az acélszálakat addig korrodálja, amíg az egyik egyszer csak elszakad. Sajnos egy ilyen hibát nem lehet a gumigyártóknak felróni.

Ha ha teljesen átszúrja a gumit a szeg vagy bármilyen hegyes tárgy? Defekt.

KÉTFÉLE DEFEKT VAN:

-  Durrdefekt, amikor egy pillanat alatt történik minden. Egy nagy durranás és aztán azonnal kitör valamelyik oldalra az autó. Minél nagyobb sebesség mellett történik a durrdefekt annál veszélyesebb.

- Lassan leereszt a kerék. Ezt legtöbb esetben az útról a gumiba fúródott szög, csavar, vagy más hegyes, éles tárgy okozza. 

Egy útakadályon (pl. kátyú, vagy padka) nagy sebességgel való keresztülhajtáskor a gumiabroncs vázszerkezete megsérülhet. Egy ilyen külső behatás következményei nem mindig észlelhetők, nem mindig fedezhetők fel látható nyomok. A gumi - mely lényegesen rugalmasabb a vázszerkezetet alkotó kordszálaknál - sokszor sérülés nélkül megússza az esetet, viszont az ütközés következtében többnyire csak lokálisan, néhány kordszál sérül anélkül, hogy kívülről bármilyen nyoma lenne. A gumiabroncs forgása közbeni állandó berugózás idővel a sérülés kiterjedéséhez vezethet. A gumiköpeny oldalán deformáció léphet fel vagy dudorok keletkezhetnek, amelyek a szálszakadás egyértelmű jelei. Az ilyen abroncs használata durrdefekt veszélyét rejti magában! Az oldalfalon a kitüremkedés, dudor attól keletkezik, hogy a belső levegőnyomást már csak a belső légzáró, ill. a külső burkoló réteg tartja bent, a vázszerkezet visszafordíthatatlanul megsérült. Az ilyen abroncsot haladéktalanul ki kell cserélni.

A szálszakadás nyomán keletkező dudor nem szépséghiba, szakszerű javítása nem lehetséges!

FIGYELEM!! Defekt és kátyú garancia a KÖBE biztosítónál köthető!!

3. A jármű vagy tartozékai által okozott hibák:

Rendellenes kopás: a gumiabroncs futófelületének egyik oldalon túlzottan elkopott, míg a másik alig? - helytelen kerékgeometriai (futómű) beálltás.

A korszerű autók optimális menettulajdonságainak elérése érdekében az autógyártók olyan megoldásokat találtak, amelyek az "egyenes és párhuzamos" ideális futómű beállítási értékektől gyakran jelentősen eltérő értékekkel járnak. Az előírt kerékösszetartás és kerékdőlésszög értékektől való eltérés ezeknél a gépjárműveknél problémát jelent a nagy mértékű rendellenes kopás miatt, és fellép az ezzel járó magasabb gördülési zaj, valamint az abroncsok idő előtti elhasználódása.
A rendellenes kopás leggyakoribb oka az előírt kerékgeometriai beállítási értékektől való túlzott eltérés, mely a hétköznapi használatban a járdára és egyéb akadályokra való durva felhajtásból eredő futómű-deformációkból adódik. A gépkocsi szabad magasságának jelentős csökkentése és a szélesebb kerekek alkalmazása is befolyásolhatja a kerékgeometriai beállítást.

Vissza
Auto-Stop.hu | nyári gumi | téli gumi | négyévszakos gumi | webáruház: autógumi - felni | 2012 Minden jog fenntartva! |
Webáruház készítés: LIW intermedia