Autógumi-felni webáruház
Kosár: 0 tétel
auto-stop hírek
Információ
Speciális ajánlatunk

ELKÖLTÖZTÜNK!!

2018. 08. 27-től új címen várjuk gumiabroncs és felni vásárlóinkat a megszokott feltételekkel! Személyes átvétel kizárólag előzetes telefonos egyeztetés                          alapján.                        8000 Székesfehérvár, Széchényi út 136.

CSOMAGJÁT KERESI?!

Csomagja után érdeklődhet a DPD futárszolgálat vagy a Magyar Posta Zrt. elérhetőségein.
További információ:

auto-stop hírek/csomagjatkeresi?!

---------- 00 ----------

Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 8.00 - 17.00

Ebédszünet: 12.00 - 13.00

Szombat: 8.00-12.00

(SZOMBATON CSAK TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT! ÁRUÁTVÉTELRE LEHETŐSÉG NINCS!)

---------- 00 ----------
 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CSAK ELŐZETES TELEFONOS IDŐPONT EGYEZTETÉS ALAPJÁN LEHETSÉGES HÉTFŐTŐL PÉNTEKIG 10.00-16.00 KÖZÖTT!!!

 
---------- 00 ----------

Kedves Vásárlóink!

Új szállító kollégánknak köszönhetően a szállítás
továbbra is INGYENES!*


*Az ingyenes szállítás
4 vagy több gumiabroncs/felni vásárlása esetén érvényes!
2 db-os rendelés esetén a szállítási költség:
személyabroncs esetén:     1 250 Ft/db
C-s esetén 1 500 ft/db
acélfelninél: 1 db esetén 2500 ft; 2 db: 1 250 ft/db. 
 
---------- 00 ----------
 
Kátyúgarancia a KÖBE Biztósítónál köthető!!
Ennek tartalma: Defekt gumiabroncs-,kátyúkár- és fényszórókár-biztosítás!!
Éves díja: 1 825 Ft.
 
---------- 00 ----------
 
ÚJ!!
 
Flottakezelés cégeknek:
 
- gumiabroncs szerelés és centírozás;
- gumiabroncs tárolás;
- személy; kis- és nagyhaszongépjármű teljeskörű kezelése
 
---------- 00 ----------

Speciális ajánlatunk

GOODYEAR Goodyear UltraGrip 9 - KIEMELT TÉLI AKCIÓ!!

Auto-Stop ár:
FIRESTONE FIRESTONE Winterhawk 3 - EXTRA TÉLI AKCIÓ!!

Auto-Stop ár:
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CSAK ELŐZETES TELEFONOS IDŐPONT EGYEZTETÉS ALAPJÁN LEHETSÉGES HÉTFŐTŐL PÉNTEKIG 10.00-16.00 KÖZÖTT!!! (SZOMBATON CSAK TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT! ÁRUÁTVÉTELRE LEHETŐSÉG NINCS!)

Garanciális feltételek és annak kizáró okai!

A garancia hatálya KIZÁRÓLAG GYÁRTÓI GARANCIA!! mely a termék kézhezvételétől számított 1 év! Nem tartozik garancia alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát: - szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza); - 225/45 R17 mérettől a gumiabroncsok KIZÁRÓLAG SEGÉDKAROS GÉPPEL SZERELHETŐK!! - rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; - padka, kátyú – illetve defekt okozta károkra, hibákra (szálszakadás, gumiabroncs oldalának kipúposodása); - a jármű vagy tartozékainak (pl. a gumiabroncs futófelületének egyik oldalon túlzottan elkopott, míg a másik alig? - helytelen futómű beállítás stb.) által okozott hibákra; - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás; - versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra; - elemi kár, természeti csapás okozta károkra, hibákra, - repedés az oldalfalon?! - helytelen légnyomás (ezekre az esetekre ajánlott a TPMS nyomásellenőrző rendszer) okozta hibákra. Garancia elbírálásának módja, folyamata: Amennyiben vásárlónk – a fent említett hibák kizárásával – garanciás problémát észlelt, úgy cégünknek tudja jelezni. A garanciás probléma jelentéséről jegyzőkönyv készül, melyet e-mailben vagy postai úton juttatunk el a vevő számára, aki azt kitöltve, aláírva köteles visszajuttatni részünkre a számlával (lehet eredeti, vagy másolat) együtt, hiszen a vevő ezzel tudja igazolni vásárlását; garancia jeggyel; valamint a szakműhelyben történő RENDSZÁMRA SZÓLÓ felszerelés igazolásával (számla vagy nyugta) együtt, ami szintén feltétele a garanciás elbírálásnak!! Ezután történik meg a garancia elbírálása. A termék visszajuttatása a vevőt terheli (a visszajuttatás történhet futárszolgálattal – az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni – vagy személyesen). A reklamációs terméket először cégünk vizsgálja meg. Amennyiben a garanciális reklamáció alapja nálunk is bebizonyosodott, úgy azt továbbítjuk a gyártónak. FONTOS!! A GARANCIÁT NEM CÉGÜNK, HANEM A GYÁRTÓ ADJA!!! Ezért is kérjük türelmüket, hiszen a termék visszajuttatása a gyártóhoz, és annak megvizsgálása, valamint a garancia elbírálásának ideje több időt is igénybe vehet, főleg a téli és a nyári szezonban. (akár 2-3 hónapig is eltarthat!) Abban az esetben, ha a gyártó szakszerű vizsgálata megállapítja, hogy a termék hibája NEM esik garancia alá, úgy a garanciális reklamációnak helye NINCS! Ebben az esetben, ha a vevő kéri a hibás termék visszaküldését, úgy az ezzel kapcsolatos MINDENNEMŰ költség a vevőt terheli!! Ha a gyártó megállapítja, hogy a reklamáció megalapozott, úgy az alábbi módon kerül kompenzálásra: - Teljes garancia, amikor a gyártó elismeri, hogy a hiba kizárólagos okozója az ő hibáikra vezethető vissza, ilyenkor a termék kicserélésére kerülhet sor, - Részleges garancia: amikor a gyártó részben elismeri hibáját, de a gépjárművel és a termékkel megtett kilométerrel arányosan csökkentett összeg kerül kompenzálásra, ilyenkor ez beszámítható az új gumiabroncs vásárlásának árába, vagy a vásárló visszaigényelheti azt. FIGYELEM!! Kisteher abroncs esetén a garanciális jótállásról tudni kell, hogy a hibák túlterhelés miatt keletkeznek, melyet a fogyasztók 99%-a NEM TART BE! Ezen hiba NEM TARTOZIK A GARANCIA ALÁ!! Garancia érvényesítésének feltételei: - a vásárlást igazoló számla - a számlával egyidejűleg átadott garancia jegy - szakműhelyben történő RENDSZÁMRA SZÓLÓ (számla vagy nyugta) felszerelés igazolása!! - EZEK HIÁNYÁBAN A GARANCIÁT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÉRVÉNYESÍTENI!!! A fogyasztó garanciális igényét a forgalmazónál jelezheti!


Auto-Stop.hu | téli gumi | négyévszakos gumi| nyári gumi | webáruház: autógumi - felni | 2012 Minden jog fenntartva! |
Webáruház készítés: LIW intermedia